Yüksek Mahkeme Başkanı Şefik’ten BRTK Müdürü ile ilgili açıklama
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Yüksek Mahkeme Başkanı Narin Ferdi Şefik, yargı süreci devam ederken herhangi bir davayla ilgili açıklama yapmanın doğru olmadığını kaydetti.
Türk Ajansı Kıbrıs (TAK) muhabirinin Bayrak Radyo Televizyon Kurumu (BRTK) Müdürü Meryem Çavuşoğlu Özkurt’un Lefkoşa Ağır Ceza Mahkemesi’nde görüşülen ve iki ay hapislik cezasıyla sonuçlanan davasıyla ilgili sorusu üzerine Şefik, yargı sürecinin devam ettiğini söyledi.
Şefik, “Yargı süreci devam ederken davayla ilgili konuşmak doğru olmaz” diyerek bu konuda açıklama yapmayacağını kaydetti.
Benzer haberler
Featured
Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”
Güney Kıbrıs Holguin’in Brüksel ziyaretini “daha ileri gelişmeler açısından belirleyici” görüyor
Gençlerin istihdamında en büyük sorun: Eğitim sistemi ve iş gücü piyasası uyumsuzluğu
Nöbetçi eczaneler (27 Haziran 2026)
"Mağusa Limanı: Hafızaya Davet" sergisi açılıyor
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yerel yönetimlere çağrı
Toprak Sempozyumu devam ediyor
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı



