Su İşleri: Kasımdan beri Dörtyol'a su veriliyor
Su İşleri Dairesi, geçen yılın Kasım ayından beri, Türkiye’den gelen suyun Dörtyol’a verildiğini belirtti.
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Su İşleri Dairesi, geçen yılın Kasım ayından beri, Türkiye’den gelen suyun Dörtyol’a verildiğini belirterek, ‘Türkiye’den gelen suyun henüz Dörtyol köyüne ulaşmadığı’ iddialarını yalanladı.
Daire yaptığı açıklamada, Türkmenköy deposundan bağlantı yapılarak Kasım 2016 tarihinden itibaren Türkiye’den gelen suyun Dörtyol’a verildiğini belirtti. Dörtyol’un DSİ’den aldığı aylık su miktarları (Metreküp) ise şöyle: “Kasım-Aralık 4854, Aralık-Ocak 5258, Ocak-Şubat 5763, Şubat-Mart 3524, Mart-Nisan 4856, Nisan-Mayıs 6363, Mayıs-Haziran 6175.”Benzer haberler
Featured
Trump: "İran'da başlattığımız işi tamamlamak zorunda kalabiliriz"
Trafik denetimlerinde 2 bin 525 araç sürücüsü kontrol edildi
Cumhurbaşkanı Vucic, birkaç hafta içerisinde istifa edeceğini duyurdu
Paris'te sıcak hava felaketi: Cenaze salonları doldu
Venezuela'daki depremlerde hayatını kaybedenlerin sayısı 1400'ü aştı
Nöbetçi eczaneler (28 Haziran 2026)
ABD'den İran yeni hava saldırısı
Bugün hava nasıl olacak? (28 Haziran 2026)
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir



