Düzkaya Hacıabitoğlu ile devam
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
1.Lig’den BTM Ligi’ne düşen Girne ekiplerinden Düzkaya’da seçimli olağan genel kurul, dün akşam Nihat Bağcıer Stadı’nda yapıldı ve başkanlık görevine yeniden Vedat Hacıabitoğlu getirildi.
Coşkun KUTAY Yüz on üyenin katılım gösterdiği genel kurulda faaliyet ve mali raporun aklamasının ardından seçime geçildi. Başkanlık için mevcut Başkan Vedat Hacıabitoğlu ile Derviş Albayrak, yarıştı. Mevcut başkan Vedat Hacıabitoğlu, 92 oy alırken Derviş Albayrak ise 17 oy aldı 1 oyun boş çıktığı seçimde Hacıabitoğlu, farklı bir şekilde seçimi kazanrak başkanlık görevine devam etti.Benzer haberler
Spor
Erenköy-Karpaz Belediyesinden plajda “Yaz’a Enerji Kat”etkinlikleri…
2026 FIFA Dünya Kupası'nda 3,6 milyon taraftarla rekor kırıldı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliği gerçekleştirildi
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
KKTC'li genç atletler U20 Türkiye Şampiyonası'nın ilk gününde önemli başarılar elde etti
‘6 Km Gece Koşusu’ 4 Temmuz’da yapılıyor
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Dünya Yoga Günü Antik Liman'da renkli görüntülere sahne oldu



