"Tehlike geçmiş değildir"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Tabipleri Birliği Başkanı Özlem Gürkut, karantinaya alınan hastada COVID-19 testinin negatif çıkmasına rağmen, "tehlikesi tüm dünya gibi bizim için de geçmiş değildir" dedi.
Gürkut sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "Test sonucu negatif yani koronavirüs yok: Ülkemize ve insanımıza güvenmeliyiz. Eksiklerimizi, yanlışlarımızı düzeltmek için bilimi rehber almalı, eleştiri ve işbirliğine açık olmalıyız. COVID-19 tehlikesi tüm dünya gibi bizim için de geçmiş değildir. Önemli olan bilimsel verilere dayalı önlemleri artırmak, uygulamak ve yine de hazırlıklı olmaktır. Hastamızın COVID-19 testinin negatif çıkmasına yani bu virüse rastlanmamış olmasına en çok sevinenlerdenim. Bu süreçte durumun aydınlanması için, hastamızın tedavisi için herkes panik yaşarken canla başla çalışan sağlık ekibine de çok ama çok teşekkür ederim. Bugünden itibaren her birimiz üzerimize düşen sorumluluğu bilmeli, gereken önlemleri almalıyız. Hepimize geçmiş olsun."Benzer haberler
Featured
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"



