20 yıllık saltanat bitti!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Türkiye Süper Lig'in 23'üncü haftası kapsamında Fenerbahçe, Şükrü Saraçoğlu Stadyumu'nda Galatasaray'a 3-1 mağlup oldu ve 20 yıllık seri sona erdi.
Galatasaray'a galibiyeti getiren golleri 40. dakikada Ryan Donk, 80. dakikada Falcao ve 90+7. dakikada Onyekuru kaydetti. Fenerbahçe'nin tek golü 21. dakikada Kruse kaydetti.
Bu sonuçla birlikte Galatasaray puanını 45'e yükseltti ve lider Trabzonspor ile puanını eşitledi.
Fenerbahçe ise 38 puanda kaldı. Maçın 84. dakikasında Deniz Türüç ve Younes Belhanda kırmızı kartla oyun dışında kaldı.
(Hürriyet)Benzer haberler
Spor
Erenköy-Karpaz Belediyesinden plajda “Yaz’a Enerji Kat”etkinlikleri…
2026 FIFA Dünya Kupası'nda 3,6 milyon taraftarla rekor kırıldı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliği gerçekleştirildi
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
KKTC'li genç atletler U20 Türkiye Şampiyonası'nın ilk gününde önemli başarılar elde etti
‘6 Km Gece Koşusu’ 4 Temmuz’da yapılıyor
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Dünya Yoga Günü Antik Liman'da renkli görüntülere sahne oldu



