Sağlık Bakanlığı'nda olağan üstü toplantı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sağlık Bakanlığı'nın çağrısıyla bugün Sağlık Bakanı Ali Pilli başkanlığında olağan üstü toplantı gerçekleştirildi.
Sağlık Bakanlığı’ndan verilen bilgiye göre, Sağlık Bakanlığı’nda gerçekleştirilen toplantıya İçişleri Bakanı Ayşegül Baybars, Belediyeler Birliği Başkanı Mahmut Özçınar, Merkez Kaymakamı Ahmet Aslan, Sivil Savunma Teşkilat başkan yardımcısı ve polis muhaceret yetkilileri katıldı. Toplantıda İlçe Emniyet kurullarının derhal toplanıp bazı kararları uygulamaya koyması kararlaştırıldı. Toplantıda ayrıca, her ilçede özel sektör ile kamu kurum ve kuruluşlarında hijyen şartlarına yönelik genel denetimlerin yapılması, hijyen şartlarının denetlenmesi, ihtiyaç duyulan alanların ilaçlanarak, karantinaya alınması, muhtemel vatandaşların ihtiyaçlarının karşılanması için gerekli önlemlerin alınması ve hazırlıkların yapılması kararı alındı. (TAK)Benzer haberler
Featured
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
Hasipoğlu ve Harmancı özel gereksinimli bireylerin aileleriyle bir araya geldi
BM’nin çözüm planı hazırlığında olduğu iddiası



