Özersay yeni tedbirleri açıkladı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Kudret Özersay, Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri ve Güvenlik Kuvvetleri Komutanları ile gerekli istişareleri gerçekleştirdiğini, personel ve askeri tesisler bağlamında tedbirler alındığını açıkladı.
Özersay açıklamasında alınan tedbirleri şöyle sıraladı: “1) Geçici bir süre için askerlerin çarşı izinleri askıya alınıyor; 2) Tüm askeri kantinlere dışarıdan sivillerin kart ile girişi geçici bir süre için durduruluyor; 3) Askeri nizamiye noktalarına ateş ölçmede kullanılan cihazlar kademeli olarak yerleştirilmeye başlandı; 4) Subay, astsubay ve erlerin yurt dışı izinleri geçici bir süre için askıya alındı; 5) Askeri kışlalar içerisinde yatakhane, yemekhane, kantin ve diğer alanlar dezenfekte edilmeye başlandı; 6) Askeri kışlalar içerisinde bulunan tüm personele kademeli olarak sıcaklık ölçümü ve gerekli görülmesi halinde test yapılacak” Kudret Özersay, askeri yetkililerin de hükümet ile istişare halinde koordineli olarak gerekli tedbirleri almaya başladığını vurgulayarak, “Elbet daha farklı tedbirler de gerekli olabilir, süreci yakından takip ediyor ve sakin ve temkinli olarak yönetiyoruz” dedi. (TAK)Benzer haberler
Featured
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
Hasipoğlu ve Harmancı özel gereksinimli bireylerin aileleriyle bir araya geldi
BM’nin çözüm planı hazırlığında olduğu iddiası



