Oktay ve beraberindeki heyet geldi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Türkiye Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, KKTC’nin 36’ncı kuruluş yıldönümü kutlama etkinliklerine katılmak ve temaslarda bulunmak üzere beraberindeki heyetle bu akşam KKTC’ye geldi.
Protokol Müdürlüğü’nden alınan bilgiye göre, heyeti Ercan Havalimanında Başbakan Ersin Tatar, TC Lefkoşa Büyükelçisi Ali Murat Başçeri , KKTC-TC Dostluk Grubu Başkanı Hasan Topal ve diğer bazı askeri ve sivil yetkililer karşıladı. Heyette, TBMM Başkan Vekili Süreyya Sadi Bilgiç, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Vedat Demiröz, AK Parti Ankara Milletvekili Ali İhsan Arslan, Dostluk Grubu Başkanı Orhan Erdem, MHP Kütahya Milletvekili Ahmet Erbaş ve 2. Ordu Komutanı Korgeneral Sinan Yayla bulunuyor. TMMM Eski Başkanı ve Eski Başbakan AK Parti İzmir Milletvekili Binali Yıldırım da eşiyle birlikte, Cumhuriyet Meclisi’nin davetiyle KKTC’ye geldi. (TAK)Benzer haberler
Featured
Kamuda örgütlü sendikalar Başbakanlık önünde eylem yaptı
Meclis Genel Kurulu toplandı: Kurulda güncel konulara yer verilecek
Ertuğruloğlu, “Anavatan Türkiye’nin garantörlüğü Kıbrıs Türk halkının vazgeçilmezidir ve kırmızı çizgisidir"
Gençlik Federasyonu “AÖA Yasa Tasarısı sürecine davet edilmedik, kurumsal istişare yapılmadı”
Haluk Bilginer'in "Baba" oyunu Lefkoşa'da büyük ilgi topladı
Öztürkler "Ne verilecek bir karış toprağımız var, ne de Anavatan Türkiye'nin garantörlüğünü tartışırız"
Kıbrıs Rum Ulusal Konseyi dün Hristodulidis başkanlığında toplandı
Sekiz STÖ’den ortak açıklama “Atatürk Öğretmen Akademisi ticari ve belirsiz bir yapıya dönüştürülemez”
III. Acapulco Sanat Çalıştayı başladı



