Kamu-İş'in başlattığı yargı süreci ile ilgili yeni gelişme!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kamu-İş, taşeron işçilik aleyhine başlattığı yargı sürecinde bugün mahkeme huzurunda taşeron işçiliğe “dur” denmesinin yolunun açıldığını bildirdi.
Kamu-İş Başkanı Ahmet Serdaroğlu, Yüksek İdare Mahkemesi nezdinde Kamu-İş’in avukatı Şefik Aşçıoğulları ile 6 Kasım 2019 tarihinde dosyaladıkları “187/19” sayılı davada dün açıklanan karar gereği, ara emri duruşmasının 18 Kasım tarihinden itibaren başlamasına ve görüşülmesine karar verildiğini kaydetti. Serdaroğlu, şöyle devam etti: “Kamu-İş’in taşeron işçilik aleyhine başlattığı yargı sürecinde bugün mahkeme huzurunda haksızlığa yargı yolu ile mücalesinde yıllardır kanser haline ve köleliğe sebebiyet veren devlete ‘dur’ denmesinin böylelikle yolunun açıldığını tüm kamuoyuna sevinçle bilgilendiririz. 18/11/2019 tarihinde tüm sendikamız ile yüce mahkeme huzurunda davamız ile ilgili tüm gücümüz ve inancımızla hukuka sarılarak devam edeceğiz.” (TAK)Benzer haberler
Featured
Gençlik Federasyonu “AÖA Yasa Tasarısı sürecine davet edilmedik, kurumsal istişare yapılmadı”
Haluk Bilginer'in "Baba" oyunu Lefkoşa'da büyük ilgi topladı
Öztürkler "Ne verilecek bir karış toprağımız var, ne de Anavatan Türkiye'nin garantörlüğünü tartışırız"
Kıbrıs Rum Ulusal Konseyi dün Hristodulidis başkanlığında toplandı
Sekiz STÖ’den ortak açıklama “Atatürk Öğretmen Akademisi ticari ve belirsiz bir yapıya dönüştürülemez”
III. Acapulco Sanat Çalıştayı başladı
Güney Kıbrıs’ta her 10 kişiden 4’ü maddi açıdan zorlanıyor
Ercan “Taksiler için sarı plaka uygulaması hayata geçirilmeli”
Chevron yetkilisi Basil Allam "Afrodit" yatağı ile ilgili açıklama yaptı



