İşte artışlı yeni maaşlar!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Hayat pahalılığının yüzde 56.76 olmasıyla kamu maaşlarında da değişiklik oldu, en düşük maaşlı kamu çalışanı 13 bin 74 TL maaş alacak.
Kıbrıs Postası'nda yer alan habere göre, 1 Ocak 2022-31 Haziran 2022 arası hayat pahalılığı oranının yüzde 56.76 olarak belirlenmesi ile kamu maaşlarında da değişiklik oldu.
Buna göre, 1 Temmuz 2022 tarihinden itibaren kamu çalışanlarının alacağı maaşlar belli oldu. Açıklanan maaş tablosuna göre ortaokul mezunu en düşük maaşlı kamu işçisi Temmuz sonunda 13 bin 74 TL maaş alacak.
Yeni maaş tablosunda en düşük müsteşar maaşı 49 bin 628 TL, en yüksek ise 61 bin 591 TL olarak belirlendi. Lise mezunu bir kamu çalışanı ayda en az 14 bin TL maaş alacak. Hizmet yılına göre maaşı 32 bin TL’ye kadar çıkacak.
Kaynak: Kıbrıs Postası
Yeni maaş tablosunda en düşük müsteşar maaşı 49 bin 628 TL, en yüksek ise 61 bin 591 TL olarak belirlendi. Lise mezunu bir kamu çalışanı ayda en az 14 bin TL maaş alacak. Hizmet yılına göre maaşı 32 bin TL’ye kadar çıkacak.
Kaynak: Kıbrıs Postası Benzer haberler
Featured
Gazzeli çocuklar, ağır kış şartlarında hastalık ve ölüm riski altında hayata tutunmaya çalışıyor
İran "ABD'nin Avrupa ülkelerindeki bazı askeri üslerini hedef alabiliriz"
Trump "İran ile savaş yakında sona erecek"
Döviz piyasalarında günün son rakamları (11 Kasım 2026)
İspanya'da 14 yıl sonra ilk genel grev
Portekiz'de şiddetli yağış ve fırtına yaşamı felç etti
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
COP tarihinde bir ilk: Sağlık, müstakil eylem alanı olarak belirlendi
Almanya’da yapay zekanın 15 yılda 800 bin işi değiştirmesi bekleniyor





