Besim "Yine başa döndük..."
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
CTP Milletvekili Eski Sağlık Bakanlarından Filiz Besim, Bakanlığın Covid-19 hastalarının Lefkoşa Devlet Hastanesi’ndeki Üroloji bölümüne yatırılmasını eleştirdi.
Besim, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:
"Yine Başa Döndük...
Covid 19 pandemisinin başında Pandemi hastanemiz yoktu. Covid’li hastaları nereye koyacağımızı şaşırmıştık. Sağlık servislerinde ciddi bir kaos yaşamıştık. Sonra Acil Durum Hastanesi yapıldı. Rahatladık..
Şimdi Covid 19 hastaları hastanenin içinde bulunan ve bir süre önce Acil Durum Hastane’sine taşınan eski Üroloji Servisine yatacakmış. Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesinin göbeğine...
Acil Servis’ten girecek ve hastanenin içinde bir servise yatacak.
Yine sıfır noktasındayız.
Peki ama biz bu Acil Durum Hastanesini niye yaptık???
Yoksa Covid 19 hastalarını da mı özele mahkum etmek istiyorsunuz?
Covid bitmedi ve önümüz sonbahar. Virüslerin en yaygın mevsimi. Doğru kararlar almazsak ne sağlık personelini ne de hastaları koruyamayız."
Benzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



