Zaroğlu: Polis aracımı gasp etti, bu bir suçtur
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Yeniden Doğuş Partisi Milletvekili Bertan Zaroğlu, kişisel sosyal medya hesabından yaptığı canlı yayında polisin aracına el koyduğunu söyledi. Milletvekillerinin dokunulmazlığı olduğundan dolayı polisin böyle bir şey yapmasının suç olduğunu savunan Zaroğlu, şikayetçi olacağını dile getirdi.
Zaroğlu kişisel sosyal medya hesabından yaptığı canlı yayında; “Kullanımımdaki araç gasp edilmiş durumda. Yasal olarak adıma kayıtlı olmasına rağmen şu anda milletvekili aracı gasp edildi. Bu araç benim adıma kayıtlı. Milletvekillerinin dokunulmazlığı olmasına rağmen aracımın anahtarını aldılar. Polis üstünden emir aldığını söylüyor. Bu bir suçtur şikayetçi olacağım” dedi. Bir süre sonra Zaroğlu'nun aracının anahtarı kendisine yeniden teslim edildi.Polisin Bertan Zaroğlu'nun aracına neden el koyduğu henüz öğrenilemedi.
Benzer haberler
Featured
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"
Kıbrıs Rum İstinaf Mahkemesi Kıbrıslı Türk davacıların başvurusunu reddetti



