Zam kararı 1 Ocak 2019'da geçerli olacak
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Bakanlar Kurulu 1 Ocak 2019’dan geçerli olmak üzere pul ve harçlar olarak bilinen devlete ödenen harçlara zam yaptı.
Karar resmi gazetede yayımlandı. 1 Ocak 2019 tarihinden geçerli olacak yeni miktarlarda yüzde 30’a varan artış öngörülüyor. Yurttaşlık, pasaport, evlilik ve doğumda ödenen; motorlu araçlar kayıt ve ruhsat harçları ile sürüş ehliyetleri, yabancıların çalışma izinlerinde ödenen harçlara zam yapıldı. Öğrenci ehliyeti çıkarmak isteyenler 2019 ylında 350 TL ödeyecek. Motorlu araç sürüş ehliyetleri için 2 yıllık 349.80 TL; üç yıllık 469.70 TL; beş yıllık 719.50 TL; on yıllık bin 194 TL oldu. Süreli çalışma izinleri de 6 aylık 253 TL; 6 ayı geçen ancak 12 ayı geçmeyenler için 548 TL; 12 ayı ge.en ancak 24 ayı geçmeyenler için bin 97 TL ödenecek. İş yapma izinlerinde ise bin 168 TL; öğrenci çalışma izinlerinde ise ödenecek harçlar 152 TL ile 304 TL arasında değişecek. İş kurma izinlerine de artış getirildi. Bu izinler 2019’da bin 528 ile 6 bin 20 TL arasında değişecek. (BRT)Benzer haberler
Featured
Gazzeli çocuklar, ağır kış şartlarında hastalık ve ölüm riski altında hayata tutunmaya çalışıyor
İran "ABD'nin Avrupa ülkelerindeki bazı askeri üslerini hedef alabiliriz"
Trump "İran ile savaş yakında sona erecek"
Döviz piyasalarında günün son rakamları (11 Kasım 2026)
İspanya'da 14 yıl sonra ilk genel grev
Portekiz'de şiddetli yağış ve fırtına yaşamı felç etti
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
COP tarihinde bir ilk: Sağlık, müstakil eylem alanı olarak belirlendi
Almanya’da yapay zekanın 15 yılda 800 bin işi değiştirmesi bekleniyor





