"Yoğun bakımda bulunan üç hastanın durumu stabil"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sağlık Bakanlığı, Karpaz ve Yenierenköy bölgelerinde yapılan testlerin sonucunda 4 pozitif vakaya daha rastlandığını açıkladı…
Sağlık Bakanı Ali Pilli BRT’ye yaptığı açıklamada Dipkarpaz ve Yenierenköyde toplam 179 test yapıldığnı, testlerde herhangi bir pozitif sonuca ulaşılmadığını, bölgedeki pozitif vaka sayısının 4’te kaldığını açıkladı. Pilli, “toplam test sayımız 179, vaka sayısımız 4 , toplam test sayımız 850, toplam vaka 61, dağılım KKTC 29, Alman 2, Türkmen 1, taburcu 29 yani toplamda 61 vaka” dedi. Bakan Pilli bir soru üzerine yoğun bakımda yatan 3 hastanın durumlarının stabil olduğunu, diğer 29 hastanın ise tedavilerinin devam ettiğini belirtti. Bakan Pilli konuşmasında Lefkoşa Dr Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nin karantina hastanesine dönüştürülme kararını alındığını da belirtti. Pilli, “Bu salgın başladığı günden beri belli bir plan doğrultusunda hareket ediyoruz. Bugün yaptığımız toplantıda Lefkoşa Dr Burhan Nalbantoğlu Hastanesi'nin karantina hastanesine dönüştürme kararı aldık. . Bu arada alınan kararla Kolan Hastanesi ‘nin merkez hastanesine dönüştürülecek ve daha sonra birkaç tane çevrede olan hastahaneleri de Sağlık Bakanlığı'nın kontrolüne alacağız.”dedi. Bakan Pilli , KKTC’deki tüm devlet hastahanelerinin bir koordinasyon şeklinde çalışmalarını sürdüreceğini de kaydederek, koronavirüsle mücadele kapsamında dün Türkiye’den 140 koli tıbbi ekipmanın ülkemize geldiğini ifade etti. (BRT)Benzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



