Yeni asgari ücret açıklandı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Yılın ikinci asgari ücreti bugün toplanan Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nda belirlendi. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı yeni asgari ücretin brüt 2 bin 620 TL olduğunu duyurdu.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Zeki Çeler, taban maaşlar, sektörel bazda asgari ücret düzenlemesi yapılmasının kaçınılmaz olduğunu ifade ederek, yeni asgari ücretin brüt 2 bin 620 TL olarak belirlendiğini duyurdu. Yapılan açıklama sonrası brüt 2 bin 620 TL olan asgari ücret, işçiye 2 bin 280 TL net maaş olarak yansıyacak. Yılın ikinci asgari ücreti 256 TL’lik bir artışla belirlendi.Benzer haberler
Featured
ABD'de uçuşların durdurulması kararının ardından hava ulaşımındaki aksamalar sürüyor
Küresel piyasalar gelecek hafta yoğun veri gündemine odaklandı
İklim krizi kadınları ve kız çocuklarını orantısız şekilde etkiliyor
Kardeş Ocağı CTP Genel Başkanı Sıla Usar İncirli ve milletvekili adaylarını ağırladı
İtalya'dan Meta'ya milyonlarca Euro ceza
Ölümcül çarpışmaya sebep olan kaleciye 12 maç men cezası
Atina'da yangın söndürme sırasında kısmen çöken binada 2 itfaiyeci öldü
Sonbaharda mantar bolluğu zehirlenme riskini artırıyor
KKTC 43 yaşında…Kurucu Cumhurbaşkanı Rauf Raif Denktaş’ın Anıt Mezarı’nda tören düzenlendi





