Yeni asgari ücret açıklandı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Yılın ikinci asgari ücreti bugün toplanan Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nda belirlendi. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı yeni asgari ücretin brüt 2 bin 620 TL olduğunu duyurdu.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Zeki Çeler, taban maaşlar, sektörel bazda asgari ücret düzenlemesi yapılmasının kaçınılmaz olduğunu ifade ederek, yeni asgari ücretin brüt 2 bin 620 TL olarak belirlendiğini duyurdu. Yapılan açıklama sonrası brüt 2 bin 620 TL olan asgari ücret, işçiye 2 bin 280 TL net maaş olarak yansıyacak. Yılın ikinci asgari ücreti 256 TL’lik bir artışla belirlendi.Benzer haberler
Featured
Bulgaristan'da katliam gibi kaza: 11 ölü, 48 yaralı var
Arıklı'dan Üstel'e "Var mısın, önce bu beş sorunu birlikte çözmeye?"
TAM Parti’den bedelli askerlik açıklaması "Öneriye fırsat eşitliği şartıyla destek verebiliriz"
BM "İklim değişikliği ciddi ekonomik riskler yaratıyor"
Baraka Tiyatro Ekibi’nden “Katil Kim?” oyunu
Borsa günü yüzde 0,43 değer kaybederek tamamladı
Erdoğan ile Guterres görüşmesinde Kıbrıs'taki son durumu da ele aldı
Mağusa'da Robotik ve Teknoloji Festivali
Keçeli'den üçlü görüşmeye ilişkin açıklama "İş birliği alanlarının ele alınması olumlu buluyoruz"





