Yeni asgari ücret açıklandı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Yılın ikinci asgari ücreti bugün toplanan Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nda belirlendi. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı yeni asgari ücretin brüt 2 bin 620 TL olduğunu duyurdu.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Zeki Çeler, taban maaşlar, sektörel bazda asgari ücret düzenlemesi yapılmasının kaçınılmaz olduğunu ifade ederek, yeni asgari ücretin brüt 2 bin 620 TL olarak belirlendiğini duyurdu. Yapılan açıklama sonrası brüt 2 bin 620 TL olan asgari ücret, işçiye 2 bin 280 TL net maaş olarak yansıyacak. Yılın ikinci asgari ücreti 256 TL’lik bir artışla belirlendi.Benzer haberler
Featured
Baraka Tiyatro Ekibi’nin “Katil Kim?” oyunu Arabahmet Kültür Evi’nde sahnelenecek
İncirli "Çocuklarımıza, yaşlılarımıza, hastalarımıza kol kanat gereceğiz"
Ertuğruloğlu "KKTC tanınmadan Güney Kıbrıs'la yapılacak temaslar Kıbrıs Türk halkının hayrına değil"
Kıbrıs'ta müzakerelerin yeniden başlaması için Guterres ile yeni görüşme gündemde
Türkiye, Azerbaycan, Bulgaristan ve Gürcistan temiz enerjide stratejik ortaklık anlaşması imzaladı
Pandemi stresi biyolojik yaşlanmayı hızlandırdı, ergenler daha fazla etkilendi
Almanya, aşırı soğuklarda doğal gaz kıtlığı riskiyle karşı karşıya kalabilir
Cumhurbaşkanı Erhürman bugün COP31 Zirvesi için Antalya’ya gidiyor
Abu Dabi'de ABD ve Avrupa'nın temsilcileriyle Rusya-Ukrayna Savaşı konulu görüşmeler başladı





