Yeni asgari ücret açıklandı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Yılın ikinci asgari ücreti bugün toplanan Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nda belirlendi. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı yeni asgari ücretin brüt 2 bin 620 TL olduğunu duyurdu.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Zeki Çeler, taban maaşlar, sektörel bazda asgari ücret düzenlemesi yapılmasının kaçınılmaz olduğunu ifade ederek, yeni asgari ücretin brüt 2 bin 620 TL olarak belirlendiğini duyurdu. Yapılan açıklama sonrası brüt 2 bin 620 TL olan asgari ücret, işçiye 2 bin 280 TL net maaş olarak yansıyacak. Yılın ikinci asgari ücreti 256 TL’lik bir artışla belirlendi.Benzer haberler
Featured
Afet Bayraktar Vakfı’nın yeni yaşam alanı Serdarlı’da açıldı
YSK, 6 Aralık Seçimleri için kesinleşen aday listelerini açıkladı
Erdoğan "Kıbrıs Türk halkını asla yalnız bırakmayız, iki devletli çözümün arkasındayız"
Sürücülerin dikkatine: Girne-Alevkayası yolunun bir bölümü trafiğe kapatıldı
Türkiye’den KKTC Reel Sektörüne yüzde 20 faizli 300 Milyon TL kredi desteği
YSK, seçimsiz kazanan adayları açıkladı
AKEL Larnaka konferansında 20 maddelik siyasi karar taslağı kabul edildi
Fransa'da 2027 seçim yarışı erken başladı
Yumaklı "İklim risklerine karşı uluslararası işbirliği ve teknoloji şart"




