Yeni asgari ücret açıklandı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Yılın ikinci asgari ücreti bugün toplanan Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nda belirlendi. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı yeni asgari ücretin brüt 2 bin 620 TL olduğunu duyurdu.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Zeki Çeler, taban maaşlar, sektörel bazda asgari ücret düzenlemesi yapılmasının kaçınılmaz olduğunu ifade ederek, yeni asgari ücretin brüt 2 bin 620 TL olarak belirlendiğini duyurdu. Yapılan açıklama sonrası brüt 2 bin 620 TL olan asgari ücret, işçiye 2 bin 280 TL net maaş olarak yansıyacak. Yılın ikinci asgari ücreti 256 TL’lik bir artışla belirlendi.Benzer haberler
Featured
31 Ekim'e kadar ateş yakmak yasak
Güney Kıbrıs’ta itfaiyeye 24 saatte 38 olay ihbarı yapıldı
Tarım Bakanlığı sebze üreticilerine fide desteği verecek
Polis Memuru Münhali için son başvuru tarihi yarın
LTB, 1500 adet mekanik su sayacının ihale sürecini tamamladı
AB devletleri arasında en yüksek üçüncü elektrik fiyatı artışı yapan ülke Güney Kıbrıs
Bir haftada 13 yangın
Vakıflar Spor Kulübü başkanı Mehmet Kanan oldu
Çeler “Mühür sadece bize değil, toplumun geleceğine vereceğiniz oydur”



