Yeni araştırmaya göre 'katı gıda verilen bebekler daha iyi uyuyor'
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
İngiltere'de yapılan yeni araştırmaya göre, 3 aylıktan itibaren anne sütü ile birlikte katı mama da verilen bebekler, sadece anne sütüyle beslenen bebeklere kıyasla daha az uyku sorunu yaşıyor.
Araştırmaya göre daha az uyanan bebeklerin ebeveynlerinin de hayat kalitesinde artış oluyor. İngiltere'deki Ulusal Sağlık Sistemi ve Dünya Sağlık Örgütü'nun resmi tavsiyesi bebeklerin ilk 6 ay sadece anne sütüyle beslenmesi yönünde olsa da, uzmanlar bunun gözden geçirildiğini belirtiyor. Londra'da King's College ve St George's University of London tarafından yapılan araştırmada 3 aylık 1303 bebek gözlemlendi. Bebekler iki gruba ayrıldı. İlk gruptakiler 6 aylık olana kadar sadece anne sütüyle beslendi. İkinci gruptakilere ise anne sütüne ek olarak katı besin de verildi. Haberin devamı için tıklayın: https://www.bbc.com/turkce/haberler-44775828Benzer haberler
Sağlık
Nöbetçi eczaneler (9 Haziran 2026)
Bilim insanlarından yaz saati uyarısı: Ruh sağlığı riskleri sanılandan büyük
Kadim Çin bitkisi, kelliğin çaresi olabilir
Nöbetçi eczaneler (8 Haziran 2026)
Diş sıkma sadece dişleri değil yaşam kalitesini de bozuyor
Nöbetçi Eczaneler (7 Haziran 2026)
Nöbetçi eczaneler (6 Haziran 2026)
ABD'den Ebola uyarısı: Tarihin en ölümcül seviyesine ulaşabilir
HIV’in 35 yıllık küresel dolaşım haritası Lancet’te yayımlandı


