Yemen'deki Husiler, yeni kabine kurulduğunu açıkladı

Voice Kıbrıs Haber
Yemen'deki İran destekli Husiler, Ahmed Galib er-Rahvi başkanlığında 22 bakandan oluşan yeni hükümet kurulduğunu açıkladı. Husilere bağlı SABA haber ajansına göre, Husilerin Yüksek Siyasi Konseyi Başkanı Mehdi el-Meşat, sözde Yemen hükümeti Başbakanı Abdulaziz Habtur’un yerine Ahmed Galib er-Rahvi'ye bir "değişim ve inşa hükümeti" kurma görevini verdi. "Mevcut şartlar ve en yüksek ulusal çıkarlar gereğince" yeni hükümetin kurulmasına karar verildiği belirtilen haberde, yeni kabinenin 22 isimden oluştuğu kaydedildi. Yemen'de İran destekli Husiler, Eylül 2014'ten bu yana başkent Sana ve bazı bölgelerin denetimini elinde bulunduruyor. Suudi Arabistan öncülüğündeki koalisyon güçleri ise Mart 2015'ten itibaren Husilere karşı Yemen hükümetine destek veriyor.
Benzer haberler
Dünya
Havada can pazarı: Yolcular kriz geçiren pilotu koltuğa bağladı
Zelenski'den Rusya'ya karşı 40 günlük operasyon talimatı
Milyonlarca yılın sırrı çözüldü: Dünya’nın ilk kıtalarını asteroitler engellemiş
Tesla’ya bir otopilot davası daha: Texas’taki kazaya çifte soruşturma
Venezuela'daki depremde can kaybı en az 235'e yükseldi
Avrupa artan aşırı hava olayları nedeniyle seyahat için riskli bölge haline geliyor
Japonya'da yaklaşan iki tayfun nedeniyle şiddetli yağış uyarısı yapıldı
Venezuela'daki depremlerde can kaybı 164'e yükseldi
Filipinler'de lise saldırısının şüphelisinin oynadığı iddia edilen video oyun “Gorebox” yasaklandı



