Yasağı ihlal edenler hakkında yasal işlem başlatıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sokağa çıkma yasağı kapsamında; 30-31.03.2021 tarihleri arasında, ülke genelinde polis tarafından gerçekleştirilen denetimler sonucu; toplam 4 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiği tespit edildi. Polisten alınan bilgilere göre, bahse konu şahıslar hakkında yasal işlem başlatıldı. Voice Kıbrıs Haber
Benzer haberler
Featured
Varol "Maliye Bakanlığı hak sahibi kişileri mağdur etti ve hatalı davrandı"
Haldun Taner’in epik şaheseri “Gözlerimi Kaparım Vazifemi Yaparım” oyunu büyük beğeni topladı
Lapta Turizm Festivali başlıyor
Nöbetçi eczaneler (25 Haziran 2026)
Üstel “Yaşlı yaşam merkezi ülke için güzel bir yatırım”
Venezuela'daki depremlerde can kaybı 164'e yükseldi
Güney Kıbrıs'ta, trafik cezalarının tebliğ edilmesi yöntemi konusu mecliste ele alındı
Acapulco kavşağı ile Alevkayası kavşağı arasında kalan yol trafiğe kapatıldı
Öztürkler “Azerbaycan ile ortak projeleri daha da ileriye taşıyacağız”



