Yakın Doğulu öğrencilerden kanserle mücadele eden kadınlara moral desteği
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Yakın Doğu Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Saç Bakımı ve Güzellik Hizmetleri Bölümü ile Kanser Hastalarına Yardım Derneği iş birliğinde, “Meme Kanseri Farkındalık Ayı” kapsamında anlamlı bir farkındalık etkinliği gerçekleştirildi.
Etkinlikte, bölüm öğrencileri kanserle mücadele eden kadınlara moral ve destek vermek amacıyla saç, el, ayak, tırnak ve cilt bakımı yaptı.
Etkinlikte, kanser tedavisi gören kadınlar moral bulurken öğrenciler de farkındalık kazandı. Etkinlik sırasında yapılan saç ve cilt bakımları, el ve ayak masajları ile tırnak bakımları, hastaların moralini yükseltirken, üniversite öğrencilerinin de sosyal sorumluluk bilincini güçlendirdiği bir deneyim oldu.
Doç Dr. Yeşim Üstün: “Sevgiyle aşılamayacak hiçbir şey yok.”
Moralin ve sevginin iyileştirici gücüne dikkat çeken Yakın Doğu Üniversitesi Saç Bakımı ve Güzellik Hizmetleri Bölüm Başkanı Doç. Dr. Yeşim Üstün, “Bizler yalnızca farkındalık ayında değil, her zaman kanserle mücadele eden bireylerin yanında, onlarla aynı yolda yürüyoruz. Çünkü biliyoruz ki moral ve sevgi, en güçlü ilaçtır” dedi.
Öğrencilerinin bu tür sosyal sorumluluk etkinlikleriyle hem mesleki becerilerini geliştirdiklerini hem de insana dokunmanın değerini derinden hissettiklerini belirten Doç. Dr. Yeşim Üstün, “Güzelliğin sadece dış görünüşte olmadığını, içten gelen bir sevgi ve güçle birleştiğinde nasıl ışıldadığını bir kez daha gördük. Unutmayalım; sevgiyle aşılamayacak hiçbir şey yok” ifadelerini kullandı.
Etkinlikte, kanser tedavisi gören kadınlar moral bulurken öğrenciler de farkındalık kazandı. Etkinlik sırasında yapılan saç ve cilt bakımları, el ve ayak masajları ile tırnak bakımları, hastaların moralini yükseltirken, üniversite öğrencilerinin de sosyal sorumluluk bilincini güçlendirdiği bir deneyim oldu.
Doç Dr. Yeşim Üstün: “Sevgiyle aşılamayacak hiçbir şey yok.”
Moralin ve sevginin iyileştirici gücüne dikkat çeken Yakın Doğu Üniversitesi Saç Bakımı ve Güzellik Hizmetleri Bölüm Başkanı Doç. Dr. Yeşim Üstün, “Bizler yalnızca farkındalık ayında değil, her zaman kanserle mücadele eden bireylerin yanında, onlarla aynı yolda yürüyoruz. Çünkü biliyoruz ki moral ve sevgi, en güçlü ilaçtır” dedi.
Öğrencilerinin bu tür sosyal sorumluluk etkinlikleriyle hem mesleki becerilerini geliştirdiklerini hem de insana dokunmanın değerini derinden hissettiklerini belirten Doç. Dr. Yeşim Üstün, “Güzelliğin sadece dış görünüşte olmadığını, içten gelen bir sevgi ve güçle birleştiğinde nasıl ışıldadığını bir kez daha gördük. Unutmayalım; sevgiyle aşılamayacak hiçbir şey yok” ifadelerini kullandı.
Benzer haberler
Featured
Avrupa'da can alan sıcakların nedeni belli oldu"Soğuk leke" her şeyi değiştirdi
Rusya, 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planlıyor
Dolar, yen karşısında 40 yılın en yüksek seviyesini gördü!
Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
Savaşan "Güçlü ve sürdürülebilir bir sağlık sistemi için çalışmalar kararlılıkla sürdürülecek"
Döviz piyasalarında günün son rakamları (26 Haziran 2026)
Pekin'in en yüksek gökdelenine küçük uçak çarptı
TDP "Böbrek nakli hastalarının ilaç temininde risk oluşmamalı"
“Yarım Kalan Bir Tuvalden – II” sergisinden elde edilen gelir Çocuk Onkoloji Servisi’ne bağışlandı



