Vakıflar Bankası'ndan covid-19 ile mücadeleye katkı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Vakıflar Bankası Yönetim Kurulu Başkanı ve üyeleri, Sağlık Bakanı Ali Pilli’yi ziyaret ederek, COVID- 19 mücadelesinde kullanılmak üzere 300 bin TL bağışta bulundu.
Sağlık Bakanlığı Basın ve Halkla İlişkiler Birimi’nden yapılan açıklamaya göre, Kıbrıs Vakıflar Bankası Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Beykan ve Genel Müdür Cengiz Erçağ, ülkenin COVID-19 ile mücadelesinde bir kamu bankası olarak diğer bankalara örnek teşkil etmesinin ve bu konuda duyarlılığın son derece önemli olduğunu vurgulayarak, 300 bin TL bağışta bulunduklarını kaydetti. Sağlık Bakanı Pilli, COVID-19 ile mücadelede Sağlık Bakanlığı olarak halkın sağlığı için gece gündüz demeden çalışmalara devam ettiklerini, bu süreçte birçok kurum, kuruluş ve sivil toplum örgütünün katkı koyduğunu, Kıbrıs Vakıflar Bankası’na da katkısından dolayı teşekkürlerini sunduğunu belirtti. Sağlığa katkının topluma katkı olduğunun altını çizen Bakan Pilli, “Bu savaşı hep birlikte geride bırakacağımıza yürekten inanıyorum” dedi. (TAK)Benzer haberler
Featured
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"



