Üstel "Sizinle birlikte olduğumu bir kez daha vurguluyorum"

Voice Kıbrıs Haber
Başbakan Ünal Üstel, 6 Şubat 2023'te yaşanan büyük felakette hayatını kaybeden Şampiyon Melekler’in anısını yaşatmaya devam ettiklerini belirterek, yarın başlayacak olan ve kamu görevlilerinin yargılanacağı dava hakkında açıklamalarda bulundu. Başbakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Başbakan Üstel, "O günden bu yana taşıdığımız acının adı, artık sadece bir kayıp değil; aynı zamanda adalet arayışının da adıdır" diyerek, bu davanın büyük bir öneme sahip olduğunu vurguladı. -"Dava, toplum vicdanının ses bulduğu ve evlatlarımızın adının adaletle anılması için yürütülen kutsal bir mücadeledir" Üstel, davanın yalnızca bir yargılama süreci olmadığını, aynı zamanda toplum vicdanının ses bulduğu ve kayıpların adaletle anılması için yürütülen kutsal bir mücadele olduğunu ifade etti. Davada yer alamayacağını ancak kalben davanın yanında olduğunu ve mücadelenin her anını desteklediğini belirten Başbakan Üstel, kamu görevini ihmal eden herkesin, en yüksek sorumlulukla yargı önünde hesap vermesi gerektiğini söyledi. Üstel, "Bu yolda sonuna kadar yanınızdayım" dedi. Son olarak, Şampiyon Meleklerinin ve tüm kayıpların anısına saygı gösteren Üstel, adalet yerini bulana kadar mücadeleyi sürdürme kararlılığını yineleyerek, "Sizinle birlikte olduğumu bir kez daha vurguluyorum" ifadelerini kullandı.
Benzer haberler
Featured
Yolsuzlukla yargılanan Netanyahu'nun ifade verme işlemi 98'inci duruşmada tamamlandı
Fransa'da Ebola vakası görüldü
İngiltere'deki hastane ihmallerinde 500'den fazla bebek ve anne hayatını kaybetti veya zarar gördü
Döviz piyasalarında günün son rakamları (24 Haziran 2026)
Gazimağusa'da beş yılda 600'ü aşkın köpek kısırlaştırıldı
Borsa günü yüzde 1,43 değer kaybederek tamamladı
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
Ekinci "Veri sızıntıları devletin siber güvenliğini sorgulatıyor"
Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı



