Üstel “Şampiyon Meleklerimizi adaletsizliğe terk etmeyeceğiz”

Voice Kıbrıs Haber
Başbakan Ünal Üstel, İsias davasının kendileri için bitmediğini ve hala devam ettiğini söyledi.
Başbakan Ünal Üstel sosyal medyasından yaptığı açıklamada, bir sonraki aşamanın da yakından takipçisi olacaklarını vurgulayarak, adaletin, tüm yönleriyle ve eksiksiz şekilde tecelli etmesi için süreci sonuna kadar izleyeceklerini kaydetti.
Üstel açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Ailelerimizin adalet arayışında yalnız olmadığını, bundan sonra da yalnız bırakılmayacağını bir kez daha açık ve net şekilde ifade ediyorum.
Şampiyon Meleklerimizi Adıyaman’da bir depremde kaybetmiş olsak da onları Adıyaman’da terk etmedik. Onları adaletsizliğe de terk etmeyeceğiz.
Adalet yerini bulana kadar, ailelerimizin yanında olmaya, hukuki süreci izlemeye ve bu davanın takipçisi olmaya devam edeceğiz.”
Benzer haberler
Featured
Fransa'da Ebola vakası görüldü
İngiltere'deki hastane ihmallerinde 500'den fazla bebek ve anne hayatını kaybetti veya zarar gördü
Döviz piyasalarında günün son rakamları (24 Haziran 2026)
Gazimağusa'da beş yılda 600'ü aşkın köpek kısırlaştırıldı
Borsa günü yüzde 1,43 değer kaybederek tamamladı
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
Ekinci "Veri sızıntıları devletin siber güvenliğini sorgulatıyor"
Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı
Küresel piyasalarda altının ons fiyatı 4 bin doların, bitcoin 60 bin doların altını gördü



