Üreticiye 9,5 milyon TL'lik ödeme
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Vergisiz akaryakıt ödemeleri yarın yapılıyor. Bu kapsamda 8 bin 735 üreticiye toplam 9,5 milyon TL'lik ödeme yapılacak.
Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, 2017-2018 bitkisel üretim sezonu ve 2018 yılı balıkçılık kayıtlarına göre, tarım kesiminin üretim girdilerine katkı yapmak ve üretimde kullanılan akaryakıt maliyetinin bir kısmının üreticilere ve üretime destek olarak ödenmesi amacıyla, toplam hak edişin %70’lik kısmına karşılık gelen 9,5 milyon TL’lik akaryakıt ödemesi yapılacak. Üreticiler, kartlarına aktarılacak hak edişlerini benzin istasyonlarında kullanabilecek. (TAK)Benzer haberler
Featured
ABD'den İran yeni hava saldırısı
Bugün hava nasıl olacak? (28 Haziran 2026)
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı



