Üçlü zirve tamamlandı...
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Güney Kıbrıs, Yunanistan ve Mısır arasında bugün gerçekleştirilen üçlü zirve tamamlandı.
Rum radyosu, Güney Kıbrıs, Yunanistan ve Mısır arasında, Güney Kıbrıs’ta bugün başlayan üçlü zirvenin tamamlandığını duyurdu. Habere göre zirve sonrasında açıklamada bulunan Kıbrıslı Rum Lider Nikos Anastasiadis, Güney Kıbrıs, Yunanistan ve Mısır arasındaki işbirliğinin, bölgesel işbirliğine örnek teşkil edecek türden olduğunu belirtti. Anastasiadis, enerji konusunda, hidrokarbon yataklarının keşfedilmesinin bölgedeki istikrarın arttırılması için işbirliği yapılmasında katalizör olması konusunda uzlaşıya varıldığını ifade etti. Habere göre zirvede özetle, AB’yle uyum içerisinde kaçak göçle mücadele, iletişim ve bilişim alanlarında işbirliği, kültürel mirasın korunması için ortak faaliyetlerde bulunma gibi konularda anlaşmaya varılırken turizmin geliştirilmesi adına kruvaziyer turlarının gerçekleştirilmesi için de anlaşma imzalandı.Benzer haberler
Featured
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
Hasipoğlu ve Harmancı özel gereksinimli bireylerin aileleriyle bir araya geldi
BM’nin çözüm planı hazırlığında olduğu iddiası



