"Türkiye'ye oynadığı çok önemli rol için teşekkür ediyorum"

Voice Kıbrıs Haber
NATO, Ukrayna'nın Odessa Limanı'ndan tahıl yüklü ilk ticari geminin ayrılmasını memnuniyetle karşıladı.
NATO Genel Sekreteri Jens Stoltenberg, sosyal medya hesabından Karadeniz tahıl girişimi kapsamında sefere çıkan ilk ticari gemiye ilişkin paylaşımda bulundu.
Birleşmiş Milletler (BM) ara buluculuğunda yapılan anlaşma kapsamında Odessa'dan Ukrayna tahılının ilk sevkiyatını yapılmasını memnuniyetle karşıladığını belirten Stoltenberg, "Müttefikimiz Türkiye'ye oynadığı çok önemli rol için teşekkür ediyorum." ifadesini kullandı.
Stoltenberg, NATO müttefiklerinin küresel gıda krizini hafifletmek için tahıl anlaşmasının tam olarak uygulanmasını güçlü şekilde desteklediğini kaydetti.
-Gemi, Lübnan'ın Tripoli Limanı'na gidecek
Milli Savunma Bakanlığı (MSB), bu sabah Odessa Limanı'ndan tahıl yüklü ilk geminin yola çıktığını açıklamıştı.
Tahıl sevkiyatı anlaşması kapsamında Odessa Limanı'ndan hareket eden mısır yüklü ilk geminin yarın İstanbul'da olacağı bildirilen açıklamada, "Razoni" isimli geminin Lübnan'ın Tripoli Limanı'na gideceği kaydedilmişti.
Benzer haberler
Dünya
ABD, Ben Gurion Havalimanı'ndaki uçaklarını azaltmaya başladı
Trump "UAEA denetçileri uygun zamanda İran'da göreve başlayacak"
İngiltere’de yapay zeka avukatıyla kazanılan ilk dava tarihe geçti
ABD-İran arasında nükleer denetim ve Hürmüz Boğazı gerilimi
Fransa, tarihinin en sıcak gününü geçirdi
Meloni "Trump ile olan tartışmayı körüklemek niyetinde değilim"
DSÖ açıkladı "Kongo’daki Ebola salgını yayılmaya devam ediyor"
Londra'da aşırı sıcak hava ve yağış raylı ulaşımı felç etti
Trump'tan "İran uygun davranmazsa gerekeni yaparım" uyarısı



