Türkiye'de aşılama 40 yaşa kadar indi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Türkiye Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Kovid-19 aşısına ilişkin, "40 yaşa kadar indik. Yaşınız 40 veya üstüyse bu sabahtan itibaren randevu alabilirsiniz. Yüzde yüz katılım bekliyoruz." açıklamasında bulundu. Türkiye Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, aşılamada yaşı 40'a kadar indirdiklerini belirtti. Bakan Koca, "Yaşınız 40 veya üstüyse bu sabahtan itibaren randevu alabilirsiniz. Yüzde yüz katılım bekliyoruz." ifadesini kullandı. (AA)
Benzer haberler
Türkiye
TC MSB “Kıbrıs Türk halkının haklarını yok sayan hiçbir girişim kabul edilemez"
Akdeniz'de 4,9 büyüklüğünde deprem!
Sakarya-Düzce'de deprem: İstanbul'da da hissedildi!
Türkiye ve AB, Orta Koridor'da iş birliği imkanlarını değerlendirdi
CHP Sözcüsü Sarı "Eylülde olağan kongre sürecini başlatıyoruz”
Özgür Özel “Ya bir yol bulacağız, ya bir yol açacağız”
Türkiye'de diri fay sayısı yeni veriler ışığında 700'e yükseldi
Karadeniz'de bir gemiye dron isabet etti: Yaralılar arasında Türkler de var
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı



