Türkiye'de 6'ıncı vaka
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Türkiye Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, son bir hafta içinde Suudi Arabistan'dan Umre'den dönen bir kişide koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı. Böylece Türkiye'deki vaka sayısı 6'ya yükseldi.
Bakan Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda Umre'den dönenlerin 14 günlük karantinaya sıkı bir şekilde uymasını talep etti ve "Lütfen ziyaretçi kabul etmeyin" dedi.
(AA)
Benzer haberler
Featured
Akansoy, “İsviçre Deneyimi ve Yeniden Birleşmiş Bir Kıbrıs İçin Perspektifler” panelinde konuşacak
Güney Kıbrıs’a yangınlardan gördüğü zarar nedeniyle 9,21 milyon euro veriliyor
Caner Gönyeli Arama Kurtarma Tatbikatı’nın deniz safhası başladı
Dimitriu “Müzakerelerin yeniden başlaması için kararlıyız”
KTMMOB ile GİKAD arasında iş birliği protokolü imzalandı
Borsa güne 0,09 yükselişle başladı
Kumyalı Sahil Etkinlik Alanı hizmete açıldı
Çavuş “Tarım sektörünün sürdürülebilir gelişimi açısından yeni pazarlara erişim önemli”
Lefke Çevre ve Ekoloji Derneği "Gerekli adımları atın"



