Türkiye'de 191 kişi hayatını kaybetti, 17 binin üzerinde vaka

Voice Kıbrıs Haber
Türkiye'de son 24 saatte 342 bin 183 Kovid-19 testi yapıldı, 17 bin 644 kişinin testi pozitif çıktı, 191 kişi yaşamını yitirdi. Buna göre, son 24 saatte 342 bin 183 Kovid-19 testi yapıldı, 17 bin 644 kişinin testi pozitif çıktı, 191 kişi yaşamını yitirdi, iyileşenlerin sayısı ise 25 bin 568 oldu. 18 yaş üstü nüfusta ikinci doz aşı uygulananların oranı yüzde 82,39, birinci doz aşı yapılanların oranı yüzde 91,27 olarak kayıtlara geçti. Türkiye'de bugüne kadar uygulanan aşı miktarı, 123 milyon 625 bin 349 doza yükseldi. 18 yaş üstünde en az iki doz aşı yaptıranların oranının en yüksek olduğu 10 il Ordu, Osmaniye, Amasya, Muğla, Kırklareli, Çanakkale, Eskişehir, Balıkesir, Zonguldak, Bartın oldu. En az iki doz aşı uygulananların oranının en düşük olduğu iller ise Şanlıurfa, Batman, Siirt, Diyarbakır, Muş, Bingöl, Mardin, Bitlis, Ağrı ve Elazığ olarak sıralandı. TC Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, şunları kaydetti: "Salgının ülkemizdeki seyrini bizler belirleyeceğiz. Birlikte aşı ile korunup tedbirlere uyarak kayıplarımızı azaltacağız. Yok saymakla virüs yok olmuyor ama tedbir ve aşı ile yok olacak. Hatırlatma dozunu ihmal etmeyin."
Benzer haberler
Featured
54. İskele Festivali başlıyor
Yeşiltepe-Yıldırım köyleri arasında 70 dönüm arazi yandı!
Esentepe'de aniden rahatsızlanan şahıs tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı!
İncirli “Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler anlayışından vazgeçmelisiniz"
Dalkan “AÖA yasasında yapılmaya çalışılan değişiklik, ülkenin eğitim sistemine vurulmak istenen bir darbedir”
Şahali "Siz bu yasayla sizin temel yükümlülüklerinizden kaçabileceğiniz bir kapı açıyorsunuz”
Gazimağusa'da korkutan kaza: Motosiklet sürücüsü yaralandı!
Mağusa Limanı'nın hikayesi “Hafızaya Davet” sergisiyle hatırlanacak
Aracın çarptığı yaya ağır yaralandı!



