Türkiye, İsveç ve Finlandiya arasında üçlü memorandum imzalandı

Voice Kıbrıs Haber
İspanya’nın başkenti Madrid’de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Finlandiya Cumhurbaşkanı Sauli Niinistö, İsveç Başbakanı Magdalena Andersson ve NATO Genel Sekreteri Jens Stoltenberg’le gerçekleştirilen dörtlü görüşmenin ardından Ortak Bildiri imzalandı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Finlandiya Cumhurbaşkanı Sauli Niinistö, İsveç Başbakanı Magdelena Andersson ve NATO Genel Sekreteri Jens Stoltenberg dörtlü görüşmede bir araya geldi. Görüşme sonrasında Türkiye, İsveç ve Finlandiya arasında Finlandiya ve İsveç'in NATO üyelik süreçleri hakkında üçlü memorandum imzalandı. Ortak bildiri Türkiye, İsveç ve Finlandiya ortak bildirisinde, "Finlandiya ve İsveç, tüm terör örgütlerinin Türkiye’ye karşı gerçekleştirdikleri saldırıları açık ve net biçimde kınar. Finlandiya ve İsveç, PKK ve diğer tüm terörist örgütlerin ve bağlantılı şahısların faaliyetlerini engelleyeceklerini taahhüt eder." denildi.
Benzer haberler
Dünya
Filipinler'de liseye düzenlenen silahlı saldırıda 3 öğrenci öldü
İngiltere Başbakanı Starmer istifa etti
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: 2,7 ton kokain ele geçirildi
BM'den El Nino uyarısı “Etkileri sert olacak, daha uzağa yayılacak”
İsviçre'deki ABD-İran müzakerelerinin ilk turu tamamlandı
ABD ve İran 'Hürmüz' konusunda anlaştı
Kolombiya'da seçimleri Trump'ın desteklediği aday kazandı
Yunanistan'da su sıkıntısı nedeniyle en az 12 adada olağanüstü hal ilan edildi
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"



