Türkiye Akdeniz'de Sondaj Yapacak!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
TC Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Akdeniz’de derin sondaj çalışması yapılacağını söyledi.
ABD'nin Teksas eyaletinin Houston kentinde düzenlenen IHS CERAWeek 2017 Enerji Konferansı'na katılan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, petrol ve doğalgaz aramalarına ilişkin, AA muhabirine değerlendirmelerde bulundu. Albayrak, Türkiye'nin, enerji alanında önemli değişikliklerin, yatırımların ve hamlelerin gerçekleşeceği yeni bir döneme girdiğini söyledi. Bakanlık olarak son dönemde petrol ve doğalgaz arama çalışmalarına daha da hız verdiklerini vurgulayan Albayrak, şunları kaydetti: "Özellikle bu yıl Karadeniz ve Akdeniz olmak üzere arama ve sondaj konularında önemli hamlelerimiz olacak. Birinci sismik arama gemimiz Barbaros Hayrettin'den sonra ikinci gemimiz ile Akdeniz ve Karadeniz sularında daha aktif iki boyutlu ve üç boyutlu sismik çalışmaların yanında, her iki denizimizde de arama faaliyet sürecimizi başlatacağız."
"Konferansta kritik görüşmeler gerçekleştirdik"
Albayrak, konferans kapsamında yürüttüğü görüşmelere ilişkin de "Dünyanın dört bir yanından enerji sektöründeki firmaların, ülkelerin, bakanların katıldığı çok önemli bir organizasyon. Bu sene birçok gündem maddesi doğrultusunda kritik görüşmeler gerçekleştirdik." açıklamasında bulundu. KAYNAK: AABenzer haberler
Featured
ABD, Ben Gurion Havalimanı'ndaki uçaklarını azaltmaya başladı
Rusya’nın iki bölgesinde daha akaryakıt satışına kısıtlama getirildi
ABD-İran arasında nükleer denetim ve Hürmüz Boğazı gerilimi
Fransa, tarihinin en sıcak gününü geçirdi
Döviz kurlarında son durum (24 Haziran 2026)
Bugün hava nasıl olacak? (24 Haziran 2026)
Meloni "Trump ile olan tartışmayı körüklemek niyetinde değilim"
DSÖ açıkladı "Kongo’daki Ebola salgını yayılmaya devam ediyor"
Londra'da aşırı sıcak hava ve yağış raylı ulaşımı felç etti



