Türkiye AB'deki genişlemenin 20'nci yıl etkinliğine davet edildi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Türkiye’nin, 29-30 Nisan’da Brüksel’de yapılacak AB’deki büyük genişlemenin 20’nci yıl etkinliğine davet edildiği, Güney Kıbrıs’ın ise buna itiraz etmediği belirtildi.
Kathimerini gazetesi, Türkiye’nin diğer aday olan 9 ülkeyle birlikte genişlemenin 20’nci yıl etkinliğine davet edildiğini, bu davetin Belçika AB dönem başkanlığı temsilcisi tarafından da (gazeteye) teyit edildiğini yazdı.
Rum tarafının, 2004’teki genişlemenin kutlamalarıyla ilgili Türkiye’ye yapılan bu davete itiraz etmediğini yazan gazete, Kıbrıs Rum tarafının, bu etkinliği AB Dışişleri Bakanları ile kapalı kapılar ardında görüşme olanağı tanıyan “Gymnich” ile aynı ağırlıkta görmediğine dikkat çekti.
Benzer haberler
Featured
TDP “364 bin kişilik veri sızıntısı iddiası tüm boyutlarıyla araştırılmalı”
Çatalköy-Esentepe Belediyesi yaz atölyeleri başladı
Çalışma Bakanlığı “Siber saldırıda herhangi bir veri kaybı veya veri sızıntısı yaşanmadı”
Hava sıcaklığı 37 dereceye kadar yükselecek!
Türkiye'de diri fay sayısı yeni veriler ışığında 700'e yükseldi
Kıbrıs Rum Ulusal Konsey toplantısı gerçekleşti
Meclis Genel Kurulu'nda üç yasa tasarısı kabul edildi
Nöbetçi eczaneler (22 Haziran 2026)
Solyalı “Gençlerin barınma sorununun siyasi rant uğruna kullanıldığını defalarca gördük”



