Turistlere rezil oluyoruz
Turistlerin Güney’den yaya olarak geçmek için sık kullandıkları Lokmacı Kapısı civarındaki turistlik meydandaki çöpler görenleri utandırdı

Voice Kıbrıs Haber
Turistlerin Güney’den yaya olarak geçmek için sık kullandıkları Lokmacı Kapısı civarındaki turistlik meydandaki çöpler görenleri utandırdı. Çöplerin dolup taştığı meydan da çirkin görüntü karşısında turistler de şaşkınlıklarını gizleyemedi. “Burası bizim dünyaya açılan yüzümüz” Çöplerin dolup taştığı meydandaki görüntü karşısında yerli vatandaşlar da rahatsızlıklarını gizlemezken, “Burası bizim dünyaya açılan yüzümüz. Turistlik yerlerimize gösterdiğimiz saygı bizim bu kadar mı? Yazıklar olsun hepimize” diyerek isyan etti. “Ülke imajı zarar görüyor” “Turistlere rezil oluyoruz” diyen bazı vatandaşlar, çevreyi hoyratça kullanıp umursamayanlar nedeniyle ülke imajının da zarar gördüğünü savundular. Özlem Çimendaş - Yenibakış
Benzer haberler
Featured
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"



