"Tüm iş yerlerinde ek mesaiye kalmama eylemi başlatıyoruz”
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kamu-İş, örgütlü olduğu tüm işyerlerinde, pazartesi gününden itibaren ek mesaiye kalmama eylemi başlatacağını duyurdu.
Kamu-İş Başkanı Ahmet Serdaroğlu tarafından yapılan yazılı açıklamada, kamu çalışanlarının 6 aydır ödenmeyen ek mesaileri ile ilgili olarak Hükümetin Sendikayı muhatap alıp bir ödeme planı sunmadığı ifade edilerek, “Hükümetin sendikamızla istişare içinde bulunmaması nedeniyle 27 Aralık Pazartesi gününden itibaren hastanelerin yoğun bakım ve acil servisleri hariç örgütlü olduğumuz tüm iş yerlerinde ek mesaiye kalmama eylemi başlatıyoruz” denildi.
Kamuda örgütlü KTAMS ile Kamu-Sen dün yaptıkları ortak açıklamayla, pazartesinden itibaren ek mesaiye gelmeme kararı aldığını duyurmuştu.
Benzer haberler
Featured
Avrupa'da tarihi sıcak dalgası: Fransa, İngiltere ve İspanya'da rekor sıcaklıklar kaydedildi
Altın fiyatları dengelenmeye çalışıyor
Fransa'da tarihi sıcaklık ve klima kullanımı siyasi tartışma başlattı
Küresel petrol fiyatları ABD-İran savaşı öncesindeki en düşük seviyeye geriledi
Venezuela'da art arda iki büyük deprem: Olağanüstü hal ilan edildi
Döviz kurlarında son durum (25 Haziran 2026)
En son hava durumu tahminleri (25 Haziran 2026)
Yolsuzlukla yargılanan Netanyahu'nun ifade verme işlemi 98'inci duruşmada tamamlandı
Fransa'da Ebola vakası görüldü



