'Tüm abonelere 1 GB ek internet paketi sağlandı'
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Tolga Atakan açıklamada bulunarak 259 öğrencinin karantinada bulunduğu bölgede mobil baz istasyonu kurulumunun sağlandığını ve 2 GSM operatörünün de tüm abonelere 1 GB ek internet paketi sağladığını duyurdu.
Atakan'ın açıklaması şu şekilde:
Tüm abonelere 1 gb ek internet paketi sağlandı.
Bu süreçte çalışmalara katkı koyan tüm çalışanları ve yöneticileri başta olmak üzere Kuzey Kıbrıs Turkcell ve Telsim Vodafone şirketlerine, onay ve denetleme sürecini hızlandıran BTHK yönetimine teşekkür ederim."
(Voice of the Island)
Benzer haberler
Featured
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"
Kıbrıs Rum İstinaf Mahkemesi Kıbrıslı Türk davacıların başvurusunu reddetti
Üstel “Yatırım yapan herkes bilmelidir ki devletimiz, hukuk güvenliğini koruma konusunda kararlıdır”
DAÜ Öğretim Üyesi Gezer, beslenme ve diyetetik alanında ilk Kıbrıslı Türk profesör oldu
Pazartesi iki bölgede 2 saatlik elektrik kesintisi yapılacak
Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”



