Trafik sinyalizasyon sistemi deneme amaçlı çalıştırıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Bahçeler kavşağına kurulan trafik sinyalizasyon sistemi bugün deneme amaçlı çalıştırıldı.
Karayolları Dairesi'nden yapılan açıklamada, İskele-Çayırova anayolu üzerinde bulunan Bahçeler kavşağına trafik sinyalizasyon sistemi kurulumunun tamamlandığı ve deneme amaçlı çalıştırıldığı belirtildi.
Açıklamada, bu güzergahı kullanacak sürücülerin can ve mal güvenliği açısından yavaş ve dikkatli seyretmeleri, sinyalizasyon sisteminin çalıştığı sürece trafik ışıklarına uymaları istendi.
Benzer haberler
Featured
Kolombiya'da seçimleri Trump'ın desteklediği aday kazandı
Karadeniz'de bir gemiye dron isabet etti: Yaralılar arasında Türkler de var
Yunanistan'da su sıkıntısı nedeniyle en az 12 adada olağanüstü hal ilan edildi
Yeşilyurt'ta feci kaza: Cemil Taşkan hayatını kaybetti!
Döviz kurlarında son durum (22 Haziran 2026)
Bugün hava nasıl olacak? (22 Haziran 2026)
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi



