Trafik güvenliğini sağlamaya yönelik birtakım çalışmalar başlatıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
“Ülkedeki Trafik Güvenliği” konulu toplantının üçüncüsü bugün Başbakanlık’ta gerçekleştirildi.
Başbakanlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre, ülkede trafik güvenliğiyle ilgili konuların ele alınması için Başbakan Ersin Tatar’ın talimatıyla oluşturulan ve ilki Başbakan Tatar’ın başkanlığında gerçekleştirilen toplantının üçüncüsü bugün Başbakanlık Müsteşarı Ömer A. Köseoğlu başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıya PGM Trafik Polis Müdürü, Bağımsız Şöfor Okulları Birliği, Maliye Bakanlığı Bütçe Dairesi Müdürü, Sigortacılar Birliği, Başbakan Yardımcılığı ve Dışişleri Bakanlık Müdürü, İstatistik Kurumu Başkanı, Trafik Dairesi Müdürü ve Karayolları Dairesi Müdürü de katıldı. Toplantıda ülkedeki trafik güvenliğini sağlamaya yönelik birtakım çalışmalar başlatıldı. Önümüzdeki hafta devam edecek olan toplantıda çalışmaların değerlendirileceği kaydedildi. (TAK)Benzer haberler
Featured
Brent petrolün varil fiyatı haftaya 78,43 dolardan başladı
BM'den El Nino uyarısı “Etkileri sert olacak, daha uzağa yayılacak”
‘1. Paddle Fest Kıbrıs’ üç farklı etkinlikle Antis’te yapılacak
İsviçre'deki ABD-İran müzakerelerinin ilk turu tamamlandı
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu
Borsa güne 0,39 yükselişle başladı
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları Ve Deniz Şenliği başlıyor
Atan “Toplumsal mutabakat sağlanmadan ilerletilen her adım, kamu vicdanında karşılık bulmayacaktır”
Üredi "Sorun öğretmen yetiştirmek değil, planlama yapamamaktır"



