Trafik denetimlerinde 29 araç trafikten men edildi!

Voice Kıbrıs Haber
Polis Genel Müdürlüğüne bağlı trafik ekipleri tarafından, ülke genelinde dün yapılan trafik denetimlerinde; 12’si alkollü toplam 250 sürücü rapor edildi.
60 sürücünün süratli araç kullandığı tespit edilirken, 66’sı ise emniyet kemeri takmadan araç kullanmaktan ceza aldı.
Polis Basın Subaylığı’ndan verilen bilgiye göre, toplam 1585 araç sürücüsünün kontrol edildiği dünkü denetimlerde, çeşitli trafik suçlarından toplam 250 sürücü rapor edilerek aleyhlerinde yasal işlem başlatılırken, 29 araç ise trafikten men edildi.
Rapor edilen trafik suçları şöyle:
“60’ı yasal hız sınırı üzerinde süratli; 12’si alkollü içki tesiri altında; 1’i sürüş ehliyetsiz ve sigortasız, 3’ü sigortasız, 66’sı emniyet kemeri takmadan, 7’si muayenesiz, 21’i seyrüsefer ruhsatsız araç kullanmak; 1’i sürüş esnasında cep telefonu kullanmak, 1’i tehlikeli sürüş yapmak, 14’ü trafik levha ve işaretlerine uymamak ve 64’ü diğer trafik suçları.”
Benzer haberler
Featured
Nazlı "Fatura halka kesilirken büyük sermaye korunuyor"
Kılınç “SAMTAY Vakfı olarak bilgiye erişimi ücretsiz kütüphanelerle yaygınlaştırıyoruz”
Operanın Genç Yetenekleri Bellapais Manastırı'nda konser verdi
Müzakerelerin Crans Montana’da kaldığı yerden yeniden başlaması yönündeki açıklamalar yeni tartışmalara neden oldu
Üstel “UBP ilk seçimde eser ve hizmet siyasetini tüm beldelerle de buluşturacak”
Gençlik Fotoğraf Sergisi Bedesten'de ziyarete açıldı
İsrail'in onay vermemesi nedeniyle Gazze'deki hastaların tedavi için yurt dışına çıkışı iptal edildi
BM Genel sekreterinin TC-AB ilişkilerini Kıbrıs sorununda sağlanacak ilerlemeye bağlama girişimi zorlayıcı iddiası
KTTB tıp ve diş hekimliği uzmanlık belgelerini onaylamama kararı aldı



