Toplu taşımacılık ile ilgili sıkıntılar masaya yatırıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Maliye Bakanı Dursun Oğuz, Kamu Araçları İşletmecileri Derneği (Kar-İş) heyetini kabul etti.
Maliye Bakanlığı’ndan verilen bilgiye göre, görüşmede Oğuz ve Kar-İş Başkanı Fuat Topaloğlu, toplu taşımacılık ile ilgili sıkıntıları masaya yatırdı ve çözüm önerileri üzerinde görüş alışverişinde bulundu.
Bakan Oğuz, Kar-İş yönetiminin ortaya koyduğu sektör sorunları ve beklentilerinin karşılanması adına iyi bir diyalog ve istişare içinde çalışacaklarını kaydetti.
(TAK)
Benzer haberler
Featured
Kamuda örgütlü sendikalar Başbakanlık önünde eylem yaptı
Meclis Genel Kurulu toplandı: Kurulda güncel konulara yer verilecek
Ertuğruloğlu, “Anavatan Türkiye’nin garantörlüğü Kıbrıs Türk halkının vazgeçilmezidir ve kırmızı çizgisidir"
Gençlik Federasyonu “AÖA Yasa Tasarısı sürecine davet edilmedik, kurumsal istişare yapılmadı”
Haluk Bilginer'in "Baba" oyunu Lefkoşa'da büyük ilgi topladı
Öztürkler "Ne verilecek bir karış toprağımız var, ne de Anavatan Türkiye'nin garantörlüğünü tartışırız"
Kıbrıs Rum Ulusal Konseyi dün Hristodulidis başkanlığında toplandı
Sekiz STÖ’den ortak açıklama “Atatürk Öğretmen Akademisi ticari ve belirsiz bir yapıya dönüştürülemez”
III. Acapulco Sanat Çalıştayı başladı



