Telekomünikasyon Dairesi’nden duyuru
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Telekomünikasyon Dairesi, abonelerin, 31 Mart'a kadar olan borçlarını en geç 12 Mayıs'a kadar kapatması gerektiğini duyurdu.
Daire’den yapılan açıklamada, “31 Mart 2023 sonu itibariyle hesapları kapatılmayan ve açık hesapları bulunan abonelerin ses, data ve internet hizmetleri bilgisayar aracılığı ile kesilecektir. Ayrıca, Ekim 2022 ayı sonu itibariyle Dairemize 6 fatura dönemi ve üzeri borcu olan tüm abonelerimizin hatları iptal edilerek abonelikleri iptal edilecektir” denildi.
Açıklamada, abonelerin mağdur olmamak adına en yakın Telekomünikasyon Dairesi muhasebe gişesine veya anlaşmalı bankalara başvurması çağrısında bulunuldu.
Benzer haberler
Featured
Venezuela'da bir deprem daha
Trump: "İran'da başlattığımız işi tamamlamak zorunda kalabiliriz"
Trafik denetimlerinde 2 bin 525 araç sürücüsü kontrol edildi
Cumhurbaşkanı Vucic, birkaç hafta içerisinde istifa edeceğini duyurdu
Paris'te sıcak hava felaketi: Cenaze salonları doldu
Venezuela'daki depremlerde hayatını kaybedenlerin sayısı 1400'ü aştı
Nöbetçi eczaneler (28 Haziran 2026)
ABD'den İran yeni hava saldırısı
Bugün hava nasıl olacak? (28 Haziran 2026)



