Telekomünikasyon Dairesi’nden abonelere borçlarını ödeme uyarısı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Telekomünikasyon Dairesi, abonelere, 31 Aralık 2022 tarihine kadar olan borçlarını en geç 13 Şubat’a kadar kapatmaları gerektiğini duyurdu.
Açıklamada, 31 Aralık 2022 sonu itibariyle hesapları kapatılmayan ve açık hesapları bulunan abonelerin ses, data ve internet hizmetlerinin kesileceği, Temmuz 2022 ayı sonu itibariyle daireye 6 fatura dönemi ve üzeri borcu olan tüm abonelerin hatlarının iptal edileceği belirtildi.
Benzer haberler
Featured
Meclis Genel Kurulu'nda üç yasa tasarısı kabul edildi
Nöbetçi eczaneler (22 Haziran 2026)
Solyalı “Gençlerin barınma sorununun siyasi rant uğruna kullanıldığını defalarca gördük”
KIB-TEK ile Ciner Construction, Gazimağusa Bölge Amirliği hizmet binası için sözleşme imzaladı
Bir haftada 24 yangın!
YDÜ Veterinerlik öğrencileri “Vetchange Pusula Kampı”nda Türkiye ikincisi oldu!
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Ombudsman Varol “Karara bağlanmayan yasa gücünde kararnameler 90 günde yürürlükten kalkar”



