TC Eğitim Bakanı Selçuk duyurdu
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanı Selçuk, Türkiye'deki yeni eğitim-öğretim dönemini 6 Eylül'de başlatmayı planladıklarını söyledi.
Selçuk, Habertürk televizyonunda yayımlanan, öğrencilerin de katıldığı programda eğitim gündemine ilişkin açıklamalarda bulundu.
Aşılamayla ilgili müthiş bir aşama kaydedildiğini, yeni bir takım varyasyonlar ortaya çıkmazsa sürecin artık çok rahat yönetilebileceğini aktaran Selçuk, "Türkiye'de kontrol edilebilir bir tablo söz konusu. Biz şu anda tereddütsüz eylülde okula başlamakla ilgili bir süreci yönetiyoruz. 31 Ağustos'ta öğretmenlerimiz gelecek, 6 Eylül'den itibaren öğrencilerimiz gelecek" diye konuştu.
NTV
Benzer haberler
Featured
Venezuela'da bir deprem daha
Trump: "İran'da başlattığımız işi tamamlamak zorunda kalabiliriz"
Trafik denetimlerinde 2 bin 525 araç sürücüsü kontrol edildi
Cumhurbaşkanı Vucic, birkaç hafta içerisinde istifa edeceğini duyurdu
Paris'te sıcak hava felaketi: Cenaze salonları doldu
Venezuela'daki depremlerde hayatını kaybedenlerin sayısı 1400'ü aştı
Nöbetçi eczaneler (28 Haziran 2026)
ABD'den İran yeni hava saldırısı
Bugün hava nasıl olacak? (28 Haziran 2026)



