Tatar'dan yoğun bakımdaki İngiltere Başbakanına geçmiş olsun mesajı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Başbakan Ersin Tatar, yeni tip koronavirüs testi pozitif çıkan ve önceki gün hastaneye kaldırıldıktan sonra dün yoğun bakıma alınan İngiltere Başbakanı Boris Johnson’a geçmiş olsun mesajı iletti.
Tatar mesajında şu ifadeleri kullandı: “Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’un Covid-19 nedeniyle kaldırıldığı hastanede yoğun bakıma alınmasını üzüntü ile öğrenmiş bulunuyoruz. Şahsım, hükümetim ve Kıbrıs Türk Halkı adına Sayın Başbakana acil şifalar dilerim.” (TAK)Benzer haberler
Featured
TDP’den Lefke’deki HIV vakalarına ilişkin çağrı "Süreç bilimsel ve şeffaf yönetilmeli"
Girne Asker Hastanesi sigortalı KKTC vatandaşlarına sağlık hizmetine başladı
Vakıflar İdaresi “Hz. Ömer Türbesi ve çevresinde yapılacak faaliyetler için yazılı izin alınmalı”
Hasipoğlu “Bu olaylar bir tek bizim ülkemizde olmuyor"
Solyalı "Siz bunların peşine düşmezseniz çok büyük dertlerle yüz yüze geleceğiz"
Rogers "Güngör kötü yönetimden dolayı ucubeye dönüştü"
Şahiner "Devlet sosyal sorumsuz bir yapıya büründü"
Çavuş "Balon balığıyla mücadeleyi en yükseğe çektik"
Kürşat "Balon balığıyla ilgili kıyı şeritleri ve sahiller tehdit altında"



