"Taraflarla yakın temas içindeyiz"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
BM Barış Gücü Sözcüsü Aleem Siddique, BM Barış Gücü'nün adadaki operasyonlarının devam ettiğini, ara bölgedeki devriyelerin sürdüğünü ve taraflarla iletişim içinde olduklarını açıkladı.
Siddique yaptığı yazılı açıklamada, BM'nin Kıbrıs'taki misyonunun devam etmesi ve corona virüsünün yayılmasını engellemek için aldığı önlemleri artırdığını belirtti. Yeni personelin 14 günlük karantinaya alındığına işaret edilen açıklamada, sivil personele de mümkün olduğunca telefonla iletişim kurmaları tavsiye edildiği kaydedildi. BM Barış Gücü'nün DSÖ, BM ve yerli otoritelerin tavsiye ve kılavuzluğunda hareket ettiği vurgulandı. BM Barış Gücü'nün durumdan etkilenenlere yönelik insani yardımların yerine ulaşmasını sağlamak için çaba harcamaya devam ettiği belirtildi. Medikal acil durumlarda yardımcı olmak için her iki tarafla da çalışıldığına işaret edildi. Ayrıca gerekli durumlarda bilgi alışverişi sağlamak amacıyla taraflarla yakın temas içinde olunduğu kaydedildi. BM Barış Gücü ve BM'nin tüm Kıbrıslılarla ve durumdan etkilenen adadaki herkesle dayanışma içinde olduğu ve ellerinden geldiğince yardım etmeye hazır olduğu vurgulandı. (TAK)Benzer haberler
Featured
Nazlı "Fatura halka kesilirken büyük sermaye korunuyor"
Kılınç “SAMTAY Vakfı olarak bilgiye erişimi ücretsiz kütüphanelerle yaygınlaştırıyoruz”
Operanın Genç Yetenekleri Bellapais Manastırı'nda konser verdi
Müzakerelerin Crans Montana’da kaldığı yerden yeniden başlaması yönündeki açıklamalar yeni tartışmalara neden oldu
Üstel “UBP ilk seçimde eser ve hizmet siyasetini tüm beldelerle de buluşturacak”
Gençlik Fotoğraf Sergisi Bedesten'de ziyarete açıldı
İsrail'in onay vermemesi nedeniyle Gazze'deki hastaların tedavi için yurt dışına çıkışı iptal edildi
BM Genel sekreterinin TC-AB ilişkilerini Kıbrıs sorununda sağlanacak ilerlemeye bağlama girişimi zorlayıcı iddiası
KTTB tıp ve diş hekimliği uzmanlık belgelerini onaylamama kararı aldı



