'Tam gün eğitime geçilmesi gerek'
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Cumhuriyet Meclisi Genel Kurulu toplantısında güncel konuşmalar yapılıyor.
İlk konuşmayı UBP Milletvekili Yasemi Öztürk “Eğitimin Önemi” üzerine yaptı. “Eğer bir ülke ekonomisini ilerletmek, refahını artırmak istiyorsa eğitime önem vermeli” diyen Öztürk, eğitimin sadece okulda verilmediğini kaydetti. Öztürk, “Eğitim her alandadır. Biz eğitimi üniversite ile sınırlıyoruz. Kendimizi geliştirmiyoruz, bunun için çaba sarf etmiyoruz” dedi. Gelişmekte olan ülkelerin eğitime önem verdiğini belirten Öztürk, İngiltere, Fransa gibi ülkelerin okula başlama yaşını aşağıya çektiğine dikkat çekti. Tam gün eğitime geçilmesi gerektiğini de dile getiren Öztürk, ezbere dayalı eğitimden uzaklaşılması, deneme-yanılmaya, deneyimlere dayalı öğrenmeye önem verilmesi gerektiğini söyledi. Yasemi Öztürk, trafik, çevre gibi alanlarda eğitimlerin sürekli olması gerektiğini vurguladı. (TAK)Benzer haberler
Featured
Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”
Güney Kıbrıs Holguin’in Brüksel ziyaretini “daha ileri gelişmeler açısından belirleyici” görüyor
Gençlerin istihdamında en büyük sorun: Eğitim sistemi ve iş gücü piyasası uyumsuzluğu
Nöbetçi eczaneler (27 Haziran 2026)
"Mağusa Limanı: Hafızaya Davet" sergisi açılıyor
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yerel yönetimlere çağrı
Toprak Sempozyumu devam ediyor
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı



