Süper Lig'de Avrupa'ya gidecek takımlar belli oldu
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Ligin sona ermesiyle beraber, Avrupa'ya gidecek takımar belli oldu.
Spor Toto Süper Lig'de 2017-2018 sezonu tamamlandı.
Ligi 75 puanla şampiyon bitiren Galatasaray, doğrudan UEFA Şampiyonlar Ligi'nde mücadele edecek. Ligi 72 puanla 2.sırada tamamlayan Fenerbahçe ise UEFA Şampiyonlar Ligi'nde ön eleme oynayacak.
72 puanla 3.sırada yer alan Medipol Başakşehir ile 71 puanla Beşiktaş, UEFA Avrupa Ligi'nde yer alabilmek için eleme maçları yapacak.
Ziraat Türkiye Kupası şampiyonu Teleset Mobilya Akhisarspor, UEFA Avrupa Ligi'nde doğrudan yer alacak.
Benzer haberler
Spor
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Dünya Yoga Günü Antik Liman'da renkli görüntülere sahne oldu
Atletler Eskişehir’de yarışacak
‘1. Paddle Fest Kıbrıs’ üç farklı etkinlikle Antis’te yapılacak
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları Ve Deniz Şenliği başlıyor
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı



