Sucuoğlu oyunu kullandı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Başbakan ve Ulusal Birlik Partisi Genel Başkanı Faiz Sucuoğlu, Erken genel seçimde oyunu kullandı.
Başbakan Faiz Sucuoğlu saat 10:00 civarında eşiyle birlikte geldiği Şht.Tuncer İlkokulu’nda 150 no’lu sandıkta oy verme işlemini gerçekleştirdi. Sucuoğlu yaptığı açıklamada, “Ulusal Birlik Partisi açık ara önde bitirecek, gösterilen ilgiye bakılırsa tek başına iktidar olma ihtimali en yüksek partiyiz. Önemli olan vatandaşın vereceği oydur. Biz sandıktan çıkacak her neticeye saygı duyuyoruz” ifadelerini kullandı.
Benzer haberler
Featured
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"
Kıbrıs Rum İstinaf Mahkemesi Kıbrıslı Türk davacıların başvurusunu reddetti
Üstel “Yatırım yapan herkes bilmelidir ki devletimiz, hukuk güvenliğini koruma konusunda kararlıdır”
DAÜ Öğretim Üyesi Gezer, beslenme ve diyetetik alanında ilk Kıbrıslı Türk profesör oldu
Pazartesi iki bölgede 2 saatlik elektrik kesintisi yapılacak
Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”



