Sosyal Sigortalar Dairesi Müdürlüğü ve Lefkoşa Bölge Amirliği personelinde vaka artışı!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sosyal Sigortalar Dairesi Müdürlüğü ve Lefkoşa Bölge Amirliği, personelinde Covid-19 vakalarının artması nedeniyle bugün öğleden sonra ve pazartesi günü hizmet vermeyecek.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’ndan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Sosyal Sigortalar Dairesi Müdürlüğü ve Lefkoşa Bölge Amirliği personelinde artış gösteren pozitif vakalar dolayısıyla çalışanlar ve vatandaşların sağlığını riske atmamak adına bugün saat 12.00’den itibaren ve 29 Kasım Pazartesi günü hizmet verilemeyecektir. Kamuoyunun bilgisine sunulur."
Voice Kıbrıs Haber
Benzer haberler
Featured
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi
Döviz piyasaları yeni haftada yükselişte
Atatürk Öğretmen Akademisi Kuruluş (Değişiklik) Yasa Tasarısı kabul edildi
Aşırı sıcaklar: Avrupa'da birçok ülke alarma geçti
ABD, İran petrolünün satışına geçici olarak izin verdi
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
Seyir halindeki araçta çıkan yangın 2 dönümlük alanı da kül etti!
Magnezyum çılgınlığı büyüyor: Herkesin kullanması doğru mu?



