"Son iki haftada 3 ilde vakalar yüzde 100 arttı"

Voice Kıbrıs Haber
TC Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, son iki haftada Adana, Samsun ve Ordu’da yüzde 100, İzmir ve Konya’da yüzde 50 vaka artışı olduğunu söyledi.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, İzmir, Adana, Samsun, Bursa, Ordu, Gaziantep ve Konya İl Sağlık Müdürleriyle görüştü.
Görüşmede, bu kentlerdeki koronavirüs salgınının seyri değerlendirildi.
“Hastanelerimiz ve sağlık personelimiz büyük bir yükün altında”
Bakan Koca, Twitter hesabından 7 kente ait son iki haftalık verileri de paylaştı:
“Son iki haftada İzmir ve Konya’da %50 vaka artışı, Adana, Samsun ve Ordu’da %100 vaka artışı var. Başta İzmir, Adana ve Samsun olmak üzere bu illerimizde hastanelerimiz ve sağlık personelimiz büyük bir yükün altında. Salgınla mücadelede fedakarlık sınavımız devam ediyor.”
(BRT)
Benzer haberler
Featured
Cuma günü iki bölgeye 2 saat elektrik verilemeyecek
Özersay "Kıbrıs sorununun çözümünde umut tacirliğine değil gerçekçi yaklaşımlara ihtiyaç var"
Petrol fiyatları bugün ne kadar oldu? (24 Haziran 2026)
İki bölgedeki trafik ve asayiş denetimlerinde 1 sürücü tutuklandı, 131 araç trafikten men edildi!
Hayvancılar Birliği’nden Tarım Bakanlığı’na tepki “Sorunlardan kaçıyorlar”
Limanlar Dairesi, terkedilen şişme botu açık artırma yoluyla satacak
Meteoroloji Dairesi hava sıcaklığının yükseleceğini açıkladı
YSK "Haber gerçeği yansıtmıyor"
Nöbetçi eczaneler (24 Haziran 2026)



