Sıla Usar İncirli "İlaç yok, malzeme yok, tetkikler yapılamıyor"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
CTP Milletvekili Dr. Sıla Usar İncirli, ne hastaların ne de sağlık çalışanlarının ihtiyaçları ile ilgilenen olmadığını söyleyerek "Sağlık hizmetleri adeta batmakta olan bir gemi” dedi.
İncirli'nin paylaşımı şu şekilde:
"Sağlık hizmetleri adeta “batmakta olan bir gemi”. Hekimler, hemşireler, sağlık çalışanları 2 yıla yaklaşan pandemide tükendiler, eksildiler. Bozulan tamir edilmiyor, eksilenin yerine konmuyor. İlaç yok, malzeme yok, tetkikler yapılamıyor, bekleme listeleri uzayıp gidiyor. Ne hastaların ne de çalışanların ihtiyaçları ile ilgilenen yok. Çalışanlar sendikaları aracılığıyla seslerini duyurmaya çalışıyor, duyan yok. Hükümet sorunların giderilmesi için çalışanlar ile diyalog kurmuyor. Böyle bir yönetim anlayışı olmaz, ülkede ne olup bittiğinin farkında olmayan, birileri sorunları hatırlatınca da paniğe kapılıp ne yapacağını bilmeyen, zorbalık etmeye hevesli insanlar bu ülkeyi yönetemez. Yeter artık. #kıbrısiçinctpgeliyor"
Benzer haberler
Featured
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi geçici olarak RMMO’nun yetkisine verildi
Güzelyurt'ta kuyuda mahsur kalan yavru köpek kurtarıldı
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Güney'de yollara yapay zekalı kameralar yerleştirilmesi planlanıyor
Serdaroğlu "Asıl kopan ip, asgari ücretin yükselmesiyle değil, yıllardır kurulan adaletsiz ekonomik düzenle kopmuştur"
Her Daim Doğa Dostları çevre kirliliğine dikkat çekmek amacıyla etkinlik düzenliyor
Kanada'da yangın söndürme uçağının düşmesi sonucu 3 kişi öldü
Öztürkler “KKTC’nin Türk dünyasındaki temsili daha da güçlenmeli”
Diagne, BM Güvenlik Konseyi öncesi diplomatları bilgilendirdi



