O Ses Türkiye'nin şampiyonu bu kez Kıbrıs'tan
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Dün akşam Kıbrıs Türkü’nün sesini Türkiye’de duyuran Lütfiye Özipek gururumuz oldu.
“O Ses Türkiye yarışmasını” Kıbrıslı Türk ses sanatçısı Lütfiye Özipek kazandı. Lütfiye Özipek “O Ses Türkiye’nin” şampiyonu oldu. https://www.youtube.com/watch?v=hD7C2tLiLaw Lütfiye Özipek önceki gün yarışmada yarı finale kalmıştı. Dün akşam 6 finalistle yarışan Lütfiye Özipek ilk 4’ün arasında kalmayı başardı. 4 yarışmacı arasından da ilk ikiye kalan Lütfiye Özipek “O ses Türkiye” yarışmasının birincisi oldu. Gökhan Özoğuz’un takımında yarışan Lütfiye Özipek “Muhtemel aşk için” Kimse Bilmez” şarkılarını da söyledi. https://www.youtube.com/watch?v=ngB2JfMdCis Lütfiye Özipek, 1990 yılında dünyaya geldi. Müzikal kariyerine çok küçük yaşta piyano çalarak başlayan Özipek, o günden beri serüvenine devam ediyor.Benzer haberler
Featured
Yakın Doğu Üniversitesi, 2,613 mezununu dört gün süren şölenle uğurladı
Avrupa’da ölümcül sıcak hava dalgası doğuya ilerledi
Ada, Fransa’da piste çıktı
Sevgül Uludağ hayatını kaybetti
Fransa'nın doğusunda paraşütçüleri taşıyan sivil uçağın düşmesi sonucu 11 kişi öldü
Zelenskiy, Rusya’daki iki petrol rafinerisine saldırı düzenlediklerini açıkladı
Almanya’da 29,4 santigrat derece ile en sıcak gece rekoru kırıldı
Üstel "Ercan KKTC’nin uluslararası havalimanıdır ve öyle de kalacaktır"
İsviçre'de yılbaşında yangının çıktığı ve 41 kişinin öldüğü bar, gençlik alanına dönüştürülecek



